PROCEDURA ZGŁASZANIA GWARANCJI SERWISOWYCH
Chcesz założyć zgłoszenie serwisowe? To proste. Wystarczy, że skorzystasz z naszej platformy VCS: https://vcs.acnet.com.pl
Jak to zrobić?
Zgłoszenie serwisowe można otworzyć logując się do panelu klienta, bądź z wykorzystaniem numeru seryjnego urządzenia (w tym przypadku nie jest wymagane logowanie). Skorzystanie z takiej formy komunikacji pozwala na monitorowanie statusu zgłoszenia, wgląd w historię oraz informacje o terminie realizacji napraw.
Dane do logowania do portalu VCS można uzyskać:
1. wysyłając wiadomość e-mail na adres serwis@acnet.com.pl, w temacie wpisując „VCS – dane do logowania”,
Zwrot urządzenia
Wysyłając uszkodzone urządzenie/część należy na liście przewozowym bądź kartonie umieścić nr RMA, który zostanie Państwu podany wraz z adresem do zwrotu w momencie utworzenia zgłoszenia serwisowego.
Zgłoszenia z pominięciem powyższych wskazań może zostać niezrealizowane
Zgłoś naprawę